Modul în care afacerile își desfășoară activitatea și modul de comunicare se schimbă constant. Mobilitatea a devenit cuvântul cheie. Sistemul SL2100 este destinat întreprinderilor cu utilizatori între 5 și 100, este eficient din punct de vedere al costurilor deoarece există multe module integrate. Cu funcțiile VoIP, comunicarea unificată este la îndemână întreprinderilor sau poate și folosit ca o soluție TDM.
Oferă o soluție integrată de comunicații unificate care îmbunătățesc productivitatea și colaborarea organizației.

 

Facilitati:

  • Auto-Attendant
  • InReports
  • Caller ID
  • Video Doorphone
  • Conference
  • Team Manager – IncUC
  • Remote/Home Office – desktop or softphone
  • Mobile User – ST500 mobile app or Mobile Extension
  • Other premises? Connect and transfer calls easily to other sites with SLNET

Aplicatii SL2100:

SL2100 include acum un portofoliu extins și divers de InApps. Pe lângă faptul că oferă beneficii convingătoare pentru afaceri, aceste aplicații încorporate nu necesită niciun calculator sau server extern – ceea ce le face extrem de rentabile.

InUC-Build-in collaboration
În mediul de lucru de astăzi, angajații sunt răspândiți în diferite locații. InUC este o aplicație de comunicare unificată care oferă conferință video, schimb de documente, prezența și mesagerie instant pentru orice afacere de până în 128 de utilizatori.
Utilizarea WebRTC (Real-Time-Communications) – InUC oferă o comunicare video între departamente la costuri reduse și eficientă de colaborare maximă.

Automatic Call Distribution (ACD)
ACD-ul SL2100 se găsește adesea în birourile care gestionează un volum mare de apeluri telefonice și rute de apeluri eficiente bazate pe criterii prestabilite. Când toți agenții sunt ocupați în a asista apeluri telefonice, cei din exterior pot asculta anunțuri periodice cât timp așteaptă în coadă.
Agenții pot prelua un alt apel astfel încât cei din coadă să fie preluați, să nu fie lăsați în așteptare pentru o perioada lungă de timp.

ContactCenter
Programul Contact Center permite până la doi supraveghetori să monitorizeze activitatea în timp real a sistemului ACD, cum ar fi starea agentului și starea de coadă ACD, folosind propriul calculator. Deasemenea, ei pot să ruleze rapoarte de activitate ACD/Contact Center – sumarul de activitate al agentului, apeluri abandonate etc..totul pentru a asigura o relație bună cu clienții.

InGuard
Aplicația NEC InGuard ajută orice afacere să se protejeze împotriva atacurilor de fraudă și oferă liniște de lucru pentru utilizator. Toată activitatea telefonică este monitorizată 24/7 și orice apel suspect este detectat imediat. Acesta are ca rezultat unul din cele două alerte automate: un mail „doar alertă” trimis destinatarilor desemnați sau în cazuri mai grave „alertă și blocare” care împiedică orice altă activitate de apel instantaneu.

InHotel
Soluția InHotel de la NEC combină un sistem complet și cuprinzător de administrare a proprietăților (PMS) împreună cu funcționalitatea sistemului de telefonie integrată. Ideal pentru hoteluri cu până la 64 de camere, această platformă ușor de utilizat este concepută pentru a crește productivitatea personalului, pentru a spori experiența oaspeților și pentru a reduce semnificativ costurile.