IPPBX INS20 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 20 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.
Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane IP
- 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau 1 port GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri
Facilități:
- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging/Intercom: apeluri interne
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
- Call ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
- Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
- Call back
- DISA
- Voicemail
IPPBX INS50 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 50 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.
Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane IP
- 4 porturi FXO, 4 porturi FXS sau 2 porturi GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri
Facilități:
- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging/Intercom: apeluri interne
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
- Call ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
- Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
- Call back
- DISA
- Voicemail
IPPBX INS100 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 100 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.
Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane IP
- 8 porturi FXO, 8 porturi FXS sau 4 porturi GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri
Facilități:
- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging/Intercom: apeluri interne
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
- Call ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
- Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
- Call back
- DISA
- Voicemail
IPPBX INS300 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 300 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP, posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.
Beneficii:
- Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
- Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
- Compatibilitate cu telefoane IP
- 16 porturi FXO, 16 porturi FXS sau 8 porturi GSM
- Program de lucru dupa intervale orare
- Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
- Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri
Facilități:
- Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
- Ring group: grup de interioare care suna simultan
- Call transfer: transferul apelurilor
- Paging/Intercom: apeluri interne
- Call waiting: apeluri in asteptare
- Call routing: rutarea apelurilor
- IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
- Call ID: afisare numar apelant
- CDR: rapoarte convorbiri efectuate
- DND: nu ma deranja
- Blacklist: lista neagra
- Music on Hold: muzica in asteptare
- Conference: camere de conferinta
- Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
- Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
- Call back
- DISA
- Voicemail
Plăci compatibile:
Legendă:
- 2FXO – 2 linii externe analogice
- 2FXS – 2 interioare analogice
- FXSO – 1 linie externa analogica+1 interior analogic
Exista posibilitatea de integrare a soft-ului mini call center , care permite:
- Posibilitatea Supervizorului de a loga sau deloga agenții din CallCenter.
- Posibilitatea Supervizorului de a vedea în timp real apelurile în convorbire și apelurile în așteptare.
- Wallboard: posibilitatea de a vedea în timp real: numărul total de apeluri primite, răspunse, abandonate, în așteptare.
- Rapoarte referitoare la apelurile pierdute în coada de așteptare, apelurile abandonate, rapoarte după agenți.
- Înregistrarea automată a convorbirilor pe un harddisk extern conectat la centrala telefonică printr-un port USB sau într-o locație din rețeaua internă a clientului.