IPPBX INS20 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 20 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP,  posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.

Beneficii:

  • Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
  • Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
  • Compatibilitate cu telefoane IP
  • 2 porturi FXO, 2 porturi FXS sau 1 port GSM
  • Progrm de lucru dupa intervale orare
  • Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
  • Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

  • Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
  • Ring group: grup de interioare care suna simultan
  • Call transfer: transferul apelurilor
  • Paging/Intercom: apeluri interne
  • Call waiting: apeluri in asteptare
  • Call routing: rutarea apelurilor
  • IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
  • Call ID: afisare numar apelant
  • CDR: rapoarte convorbiri efectuate
  • DND: nu ma deranja
  • Blacklist: lista neagra
  • Music on Hold: muzica in asteptare
  • Conference: camere de conferinta
  • Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
  • Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
  • Call back
  • DISA
  • Voicemail

 

IPPBX INS50 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 50 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP,  posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.

Beneficii:

  • Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
  • Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
  • Compatibilitate cu telefoane IP
  • 4 porturi FXO, 4 porturi FXS sau 2 porturi GSM
  • Progrm de lucru dupa intervale orare
  • Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
  • Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

  • Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
  • Ring group: grup de interioare care suna simultan
  • Call transfer: transferul apelurilor
  • Paging/Intercom: apeluri interne
  • Call waiting: apeluri in asteptare
  • Call routing: rutarea apelurilor
  • IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
  • Call ID: afisare numar apelant
  • CDR: rapoarte convorbiri efectuate
  • DND: nu ma deranja
  • Blacklist: lista neagra
  • Music on Hold: muzica in asteptare
  • Conference: camere de conferinta
  • Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
  • Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
  • Call back
  • DISA
  • Voicemail

 

 

IPPBX INS100 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 100 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP,  posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.

Beneficii:

  • Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
  • Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
  • Compatibilitate cu telefoane IP
  • 8 porturi FXO, 8 porturi FXS sau 4 porturi GSM
  • Progrm de lucru dupa intervale orare
  • Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
  • Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

  • Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
  • Ring group: grup de interioare care suna simultan
  • Call transfer: transferul apelurilor
  • Paging/Intercom: apeluri interne
  • Call waiting: apeluri in asteptare
  • Call routing: rutarea apelurilor
  • IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
  • Call ID: afisare numar apelant
  • CDR: rapoarte convorbiri efectuate
  • DND: nu ma deranja
  • Blacklist: lista neagra
  • Music on Hold: muzica in asteptare
  • Conference: camere de conferinta
  • Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
  • Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
  • Call back
  • DISA
  • Voicemail

 

 

IPPBX INS300 reprezintă un hibrid IPPBX special conceput pentru a aduce întreprinderilor o comunicare unită și securiate mărită, ușor de gestionat prin intermediul interfeței web. Aceasta oferă până la 300 de utilizatori IP având flexibilitatea de integrare a liniilor PSTN, canale GSM și trunchiuri VoIP,  posibilitatea de a înregistra convorbirile utilizând un hard disk extern sau partiție în rețea.

Beneficii:

  • Module personalizate: FXO, FXS, GSM, FXS+FXO
  • Facilitati de comunicare si functionalitate pentru IMM-uri
  • Compatibilitate cu telefoane IP
  • 16 porturi FXO, 16 porturi FXS sau 8 porturi GSM
  • Progrm de lucru dupa intervale orare
  • Integrare cu baze de date tip ERP sau CRM
  • Posibilitatea folosirii aceluiasi interior pe mai multe device-uri

Facilități:

  • Call forward: redirectionare apeluri catre un alt interior/telefon mobil
  • Ring group: grup de interioare care suna simultan
  • Call transfer: transferul apelurilor
  • Paging/Intercom: apeluri interne
  • Call waiting: apeluri in asteptare
  • Call routing: rutarea apelurilor
  • IVR: mesaje de întâmpinare cu arbori de rutare
  • Call ID: afisare numar apelant
  • CDR: rapoarte convorbiri efectuate
  • DND: nu ma deranja
  • Blacklist: lista neagra
  • Music on Hold: muzica in asteptare
  • Conference: camere de conferinta
  • Queues – cozi de asteptare pentru contact center si callcenter
  • Voicemail to Email – trimiterea mesajelor din voicemail catre o adresa de mail
  • Call back
  • DISA
  • Voicemail

Plăci compatibile:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legendă:

  • 2FXO – 2 linii externe analogice
  • 2FXS – 2 interioare analogice
  • FXSO – 1 linie externa analogica+1 interior analogic

 

Exista posibilitatea de integrare a soft-ului mini call center , care permite:

  • Posibilitatea Supervizorului de a loga sau deloga agenții din CallCenter.
  • Posibilitatea Supervizorului de a vedea în timp real apelurile în convorbire și apelurile în așteptare.
  • Wallboard: posibilitatea de a vedea în timp real: numărul total de apeluri primite, răspunse, abandonate, în așteptare.
  • Rapoarte referitoare la apelurile pierdute în coada de așteptare, apelurile abandonate, rapoarte după agenți.
  • Înregistrarea automată a convorbirilor pe un harddisk extern conectat la centrala telefonică printr-un port USB sau într-o locație din rețeaua internă a clientului.